Medya

Basın Bültenleri ve PDR Grubu Hakkında Haberler.

Medya  

Kalite Ligi ‘2014’ Ödülleri Sahiplerini Buldu

20.04.2015

TELEPHONE DOCTOR TR tarafından beşincisi düzenlenen ‘Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Zirvesi’nde 2014 yılı Kalite Ligi ödülleri sahiplerini buldu.

15:30’da başlayan karşılama ve kayıttan sonra, sektörün öncü isimlerinden konuşmalar ile devam etti. Tören sonunda gerçekleşen kokteylde, çağrı merkezi sektörü yöneticileri ve çalışanları müzisyen Can Magre ve D.J. Caner Masak eşliğinde hoşça vakit geçirme imkanı buldular.

Kalite Ligi’nin amacı sizlere hızlı, pratik ve hemen uygulayabileceğiniz yönlendirmeler sunmaktır. Çağrı Merkezinizin büyüklüğü müşteri gözünde farklı bir değere sahip değildir, onun için değerli ve önemli olan şey sadece sizinle yaşadığı deneyimdir. Bu nedenle çağrı merkezi büyüklüğünüz ne olursa olsun, lige üye olabilirsiniz.

Etkinlikte toplam 10 adet ödül sahiplerini buldu;

2015 Nisan Ayı Özel Ödüllerini toplam üç kategoride beş farklı marka aldı.

KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Kliksa İç ve Dış Ticaret A.Ş.

KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Turkish Bank A.Ş.

KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM)

KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Eureko Sigorta A.Ş.

KaliteLigi En İyi Müşteri Deneyimi: Cigna Finans Emeklilik ve Hayat A.Ş.

KaliteLigi 2014 Yılı Ödüllerini toplam beş marka aldı.

KaliteLigi 2014 Dördüncüsü: Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş.

KaliteLigi 2014 Üçüncüsü: Odeabank A.Ş.

KaliteLigi 2014 İkincisi: Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş

KaliteLigi 2014 Birincisi: Renault Mais

KaliteLigi 2014 Birincisi: Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.

(+500 Koltuk)